Кейде біз түрлі жағдайларда аңдаусызда жеке куәлігімізді жоғалтып алып жатамыз. Осы мақала жеке куәлік жоғалған немесе ол ұрланған жағдайда қандай шараларды қолдану қажеттігін түсіндіреді.
«Қазақстан Республикасының халқын құжаттандыру және тіркеу мәселелері бойынша мемлекеттік қызметтер көрсету қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 30 наурыздағы № 267 бұйрығына сәйкес, Қазақстан Республикасының азаматтары жеке басын куәландыратын құжаттары жоғалған немесе ұрланған жағдайда жаңа құжаттарды алу үшін «Азаматтарға арналған үкімет мемлекеттік корпорация» КЕАҚ (ХҚКО) жүгінеді. Алдын ала мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің Бірыңғай Call-орталығына 1414 нөмірі бойынша қоңырау шалып, ұсынуға қажетті құжаттар тізбесін білуге болады.
Қазақстан Республикасы азаматтарының жеке куәлікті жоғалтқан кезде қалпына келтіруге арналған құжаттар пакеті:
- Жеке куәлікті жоғалту мән-жайларын көрсете отырып, оны қалпына келтіру туралы жазбаша өтініш;
- Мемлекеттік баж төленгені туралы құжат (мемлекеттік баж төлеуден босатылған адамдар растайтын құжаттарын ұсынады);
- Қазақстан Республикасы азаматының паспортын (бар болса). Қазақстан Республикасы азаматтарының жеке куәлікті ұрланған кезде қалпына келтіруге арналған құжаттар пакеті:
- Құжатты ұрлау немесе ұрлау туралы арызды қабылдаған қылмыстық қудалау органының (аудандық полиция бөлімі) талон-хабарламасы;
- Мемлекеттік баж төленгені туралы құжат (мемлекеттік баж төлеуден босатылған адамдар растайтын құжаттарын ұсынады);
- Қазақстан Республикасы азаматының паспорты (бар болса).
Жеке куәлікті беру 15 жұмыс күн уақыт алады, бірақ азаматтың қалауы бойынша қызмет жедел көрсетілуі мүмкін: Астана, Алматы, Ақтөбе, Шымкент қалаларында 1 және 3 жұмыс күн, облыс орталықтарында 3 және 5 жұмыс күн, облыстардың аудандары мен қалалары үшін 7 жұмыс күн мерзімінде жеткізілуі ықтимал.